Wednesday, April 05, 2006

grönt e skönt

nu har jag "äntligen" hittat en blogg som använder samma bakgrundsdesign som jag. jag började tvivla där ett tag. Här är den. inga likheter i övrigt dock.

Här kan man annars läsa om den åldersnoja som råder bland många bloggare/dagens posttonårsfolk. ganska rolig läsning. sigge lanserar ibland små "opinionsundersökningar", men jag väntar ännu på den mest intressanta frågan: "Hur gammal är du?" Jag gissar att medianen skulle hamna nånstans 27-28. och på tal om honom: idag skriver sigge om träslöjd. kanske lite vassare än undertecknad, men inspirationen kan väl bara ha kommit från ett håll??

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

snääälla bjud på en nakenryggbild på dig också!

2:10 PM  
Blogger joelh said...

du vet inte vad du ber om...

"honpåteologen" - tyvärr räcker det inte för att jag ska kunna placera dig; nuförtiden är hon:arna i majoritet där uppe!

2:32 PM  
Anonymous Anonymous said...

klart jag vet vad jag ber om... skulle inte vara första gången jag får se din nakna rygg...
däremot första gången jag bara får se, men inte röra...

5:24 PM  
Blogger joelh said...

hahaaa!
ha.... [nervöst skratt]

roligt, johan-toan.

10:24 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home